fredag, oktober 03, 2008

Utmaning

Min vana trogen är jag sen med att besvara även denna utmaning. Men nu gör jag slag i saken och besvarar både Lilla Knyttet och Ragetti:

Reglerna:
Svara på alla frågor
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar. Be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

1. Vilken mat äter du ofta?
Hmmm, det har slarvats mkt med maten på sistone, och dessutom jobbar jag mkt kvällar och då blir det sällan ordentlig mat när jag kommer hem. Men i "vanliga" fall är det väl lax som är det som slinker ner oftast. Har alltid frysen laddad med sådana där 4-pack med laxfiléer.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror helt på vem jag är hos och vilken sorts kalas det är. Vi har släktkalas stup i kvarten i min släkt och hyfsat ofta även med Älsklingens släkt, därför blir det väldigt avslappnat och "hemma" och alla hjälps åt.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Nästan alltid i soffan med datorn i knäet.

4. Köper du ofta Triss.
Nej, nästan aldrig nu för tiden.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Hmmm, vet ärligt talat inte. Har varit mängder av ggr i Storbritannien och bara älskar det, men roligaste semestern däremot var egentligen ingen semester alls utan en 2-veckorskurs på Cypern 2006. Vi hade bara ett par lediga dagar och em, men kursen i sig var så rolig och givande så jag skulle lätt gå den igen om den inte kostade så mkt!

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
5:an nu på hösten med alla TV-serier. Men en hel del på 3:an och 4:an också.

Jag är lite trotsig och bryter mot regeln att utmana vidare, men med tanke på att jag är så sen med att besvara så är ändå alla andra redan utmanade.

Inga kommentarer: