fredag, oktober 24, 2008

Jävla dr Idiot!!!

Alltså, nu får det räcka!! Jag trodde inte att jag kunde bli mer förbannad på den jävla dr Idiot, men tji fick jag!

Fick idag hem min journal som jag beställt från SU. Ville ha hem den först och främst för att vi ska anmäla just denne dr Idiot till patientnämnden pga hans felbehandling som jag skrivit om tidigare, men också för att jag vill ha koll på vad som skrivs om mig....

Och uppenbarligen skrivs det ofta sådant man inte får veta!!

I just samme dr Idiots anteckning finns att läsa:

"Båda ovarierna med PCO-utseende"

Say what?!! Varför, varför har jag aldrig fått höra detta?! Anser läkarkåren inte att det är av intresse för mig att veta att jag har PCO?! Eller är detta ytterligare en felbedömning av dr Idiot, eftersom jag aldrig fått höra det av ngn annan läkare och inte heller kan läsa det ngn annanstans i min journal?

Jag blir så jävla trött nu....

Hur kan man tycka att det inte är relevant för en ofrivilligt barnlös att veta att man har PCO och därmed kanske också PCO-S? Jag vet ju med mig att jag alltid haft en del av symtomen: manlig fettsammansättning (allt sätter sig mitt på magen, inget på rumpa och lår) framför allt.

Hur kan man skriva en sådan sak i journalen utan att så mkt som knysta om det för patienten?

Jag kokar!! Jävla idiot!!!

Tillägg 081028: Ser ingen anledning att skydda dr Idiot, utan desto större anledning att varna andra för honom så här kommer hans namn: Aliahkbar Dayani (Dayani i efternamn) och han arbetar alltså på SU Reproduktionsmedicin. Så var det sagt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skrämmande inkompetent läkare! Sånt måste man väl för fan tala om för patienten?! Eller så fablar han bara vilket är minst lika illa. Förstår att du är förbannad. Och det har du all rätt att vara.

Anonym sa...

jaa du ! jag har också erfarenhet av att man MÅSTE VA SÅ JÄ-LA skärpt som pacient under den nog så tuffa tiden.. surt!Men du ;denna gången verkar det gå vägen va,)?håller tummarna iaf/BESSI

Jessica sa...

Hur f*n kan de göra så? Jag blir också förbannad, det är ju inte klokt! Skickar en stor kram

Anonym sa...

Helt otroligt. Förstår att du är vansinnig. Detta är helt klart ett anmälningsfall.

Hoppas lillgrodan hållt sig kvar!!!

Uniflora sa...

Vet att vi inte har samma läkare, men det låter så. Det är som att de tror att vi inte är intresserade av nåt annat än barnet. Allt annat får de sköta och fundera på. Att de inte förstår att vi vill veta allt!

Kram

Anonym sa...

Vi kommer också att genomgå IVF snart på SU, börjar bli lite rädd för Dr Idiot. Kan du berätta vem det är?
Hur går det för lillgrodan?

//Maria

Tudorienne sa...

Fan vad upprörande, förstår att du är sjukt arg!

nylsa sa...

vilken idiot, jag skulle också vara galet arg. Hoppass lillgrodan hänger kvar och att du slipper träffa dr Idiot något mer.
Lycka till!

Anonym sa...

Vad är PCO?

Lilla J sa...

Anonym (Maria) - Gladeligen, han heter Dayani i efternamn, Aliakhbar eller liknande i förnamn. Idiot!

Anonym - Läs här: http://www.pco-s.com/