lördag, oktober 25, 2008

Oro (4+3)

Hade inte tänkt publicera de här inläggen riktigt än, men nu har allt tagit en annan vändning tyvärr, så här kommer inläggen under datumen jag skrev dem. Utgår givetvis ifrån att du som läser här och känner mig IRL, håller allt för dig själv!!

Tog ett nytt test imorse, med morgonurin! Använde CB precis som vid första testet i förrgår och denna gång var det ett mkt tydligt plus, definitivt starkare än det första. Och min oro släppte taget för ett tag...

...bara för att återkomma under dagen då jag upptäckte brunt i trosorna. Fan vad man kastas mellan hopp och förtvivlan, ska det vara så här i 9 månader nu??

Försökte intala mig själv att det var fullt normalt och inget att nojja över och lyckades ganska bra faktiskt. Tills nu ikväll. Det har kommit mer brunt och jag har ont i magen, det sticker och har sig. Varför kan det inte vara tydligt vilken sorts ont som är bra och vilken sort som är dålig? Jag tycker kroppen är elak som inte ger en minsta lilla ledtråd...

Nu ska jag gå och lägga mig och sova så att jag slipper grubbla mer. Sänder en bön till Gudarna igen om att låta Lillgrodan stanna kvar!!

Inga kommentarer: