tisdag, september 30, 2008

Update (Injektionsdag 6, spraydag 20)

Östradiolprov imorse på SU, och förstås blev tidsplanen ändrad:

Blodprov 30/9 (idag) Oförändrad dos.
Nytt blodprov 3/10
Prel. vul 6/10
Prel. ÄP mitten/slutet v. 41

Äggstockarna ömmar ordentligt till och från, varenda gång jag går på toa känner jag det t ex. Minns inte alls att jag kände av det så här förra gången, så jag hoppas att det är ett tecken på att jag svarar bättre på stimuleringen denna gång. Men det oroar mig lite att vul:et blev uppskjutet, fast jag inte fick höjd dos! Ngn av er som varit med om det?

Förra gången fick jag höja dosen efter blodprovet, vul:et blev av som planerat men fick spruta 2 dagar extra efter vul:et. Sen blev det ju iof ett dåligt resultat förra gången så jag borde väl inte jämföra med den gången iaf...

Jag är bara så himla orolig att det ska sluta som det gjorde då. Det vet jag inte hur jag skulle orka.

Inga kommentarer: