tisdag, februari 03, 2009

Stick? (ET+5)

Jag vet att jag har hakat upp mig på det här med sticken, och jag är tacksam för att ni påmint mig om att det faktiskt inte måste sticka till. Jag har blivit så insnöad på att det ska kännas eftersom det gjorde det så tydligt förra gången. Men å andra sidan finns det ju inget som säger att det absolut var "fäststick" jag kände den gången, det är ju min amatöranalys. Jag är duktig på att analysera, som vi kommit fram till tidigare.

Hursomhelst, här kommer dagens analys:
Igår kväll när jag låg och försökte sova trots Älsklingens snarkmaraton så kände jag det jag hade väntat på - tror jag, det var svårare att definiera känslan i liggande position. Men det jag tror att jag kände var iaf stick. Först ett ganska kraftigt, som var det som fick mig att bli klarvaken och börja fundera. Därefter ngr småstick under ca 15 min. Det kraftiga sticket kändes lite åt höger sida till och de små sticken satt på samma ställe, förutom ett par st som kändes mer till vänster. Jag vill så gärna tro att det var Trazan och/eller Banarne som boade in sig! Men om jag ska vara realistisk så vet jag ju att det lika gärna kan ha varit den sedvanliga gasbollen som är min mage varje kväll, som spökade. Det enda som talar emot det är att det kändes på höger sida och tarmbråket brukar kännas mer åt vänster.
I övrigt så har molvärken tilltagit idag. Hittills iaf.
Slut analys.

3 kommentarer:

Betti sa...

Hej du! Läste om lite om din resa. Hoppas allt kommer att gå bra för dig. Själv har jag precis gjort mitt första IVF försök och satte tillbaka ett ätt i söndags den 1/2. SÅ du ligger någon dag före mig.
Har varit orolig för min svullna mage men förstår att du mår precis som jag. Byxorna passar inte, lever också min mina mjukisbrallor *S*
Önskar dig all lycka... Kram

MochM sa...

Heja Trazan och Banarne!
Klart det var dom som stack till. Själv kände jag inget stickande, men så kände jag heller inte efter.
Tummarna hålles!
m.

Pez sa...

Jag minns också ett stick från min första graviditet. Du känner säkert helt rätt...
Jag tror på dina små liv!!