torsdag, september 11, 2008

Puff puff

Starten har gått!!

Så var första puffarna avklarade, äntligen! Nu är det jag och min nya bästis Suprecur, som ska pola i ett par veckor. Första mötet gick över förväntan. Förra ICSI:n använde jag Synarela och den kom jag inte speciellt bra överens med: den gav mig ju huvudvärk redan från första puffen! Men nu med Suprecur... nada.

Suprecur - Synarela: 1-0

Faktum är att min nya bästis plockar ytterligare en poäng redan denna första dag: ngt jag aldrig lär glömma är den vedervärdiga smak som Synarela hade, rent fruktansvärt äcklig faktiskt! Suprecuren smakade väl inte mumma heller, men inte på långa vägar så illa som Synarela.

Suprecur - Synarela: 2-0

Hmmm, skeptiker som man är så börjar man förstås (över)analysera. Om jag nu fick biverkningar redan från första puffen med Synarela, kan då inte detta innebära att det är ett starkare och bättre preparat? Och hur kommer det sig att man ska ta 2 puffar 4 ggr om dagen med Suprecur men bara behövde 1 puff 3 ggr om dagen med Synarela? Synarelan måste ju helt enkelt vara bättre och effektivare?? Nej, sånt gillar vi inte:

Suprecur - Synarela: 2-1

Det återstår ju att se om jag har rätt eller om jag får plocka bort Synarelans poäng längre fram, man kan ju alltid hoppas...

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Samma erfarenhet här.
Synarela: massa biverkningar från Day 1.
Suprecur: nada.

Puffa på!

Anonym sa...

Tänkte plussa på för Suprecuren. Jag mådde jättebra hela tiden, trodde att inget hänt. Men jag var rejält nedreglerad. Lycka till med puffandet och framöver.

Anonym sa...

Det högsta är ej att falla utan att resa sig efter varje fall. Kinesiskt ordspråk....det här kommer gå toppen för er...kram maria

Lilla J sa...

Tingeling - Å, så skönt att höra! Då kanske det inte blir så hemskt denna gång, tack och lov! =)
Kram

Lisa - Det låter ju kanon, heja Suprecur!! Tack för lyckönskningarna!

Maria - Bra ordspråk! Hoppas du har rätt och att det går vägen denna gång! Kramis