torsdag, september 25, 2008

Blodprov (Spraydag 15)

Så där, då var det avklarat. Blodprov på SU kl 8.00 imorse och nu gäller det bara att hålla tummarna för att jag är nedreglerad! Jag har verkligen ingen lust att spraya en vecka till. Visserligen fortsätter man ju med sprayen även under sprutperioden, men i reducerad dos, men det är ju inte sprayen i sig jag vill slippa: jag vill att det ska gå framåt! Mellan 13.30 och 15.00 i em ska de ringa och meddela mig resultatet. Hoppas hoppas hoppas...

En runda på stan igår resulterade bl a i nya fina stövlar från In wear. Hade spanat in dem redan för ngr veckor sedan och nu när jag hade en kupong som gav 20% på valfri vara så slog jag till! Med min personalrabatt fick jag ju dessutom ytterligare 20% avdrag... Nu ska jag snart sticka iväg till jobbet och inviga mina nya älsklingar! =)


Snygga, eller hur?

5 kommentarer:

Anonym sa...

MYCKET snygga!!!

Anonym sa...

Hoppas att det gått bra med nedregleringen! Själv fick jag börja med gonal f igår & det känns helt fantastiskt (om än skrämmande!) att ha kommit så här långt! & jag ser verkligen fram emot att slippa alla biverkningarna från Synarelan... Fy fan vad kasst jag har mått! Blir det fler försök ska jag nog försöka få Suprecuren istället, för Synarelan är hemsk!

Ha det bra & lycka till med sprutorna! :)

zygoten sa...

Riktigt snygga stövlar! Hoppas provresultatet var bra idag så du kan få börja spruta och kanske sova på natten snart (med normal temp);)

Anonym sa...

Var du nedreglerad eller vad fick du för svar? Håller tummarna. Snygga stövlar by the way. :-)

Lilla J sa...

Tisalen - Tackar! Me like =)

Hanna - Jag är helt med dig: Synarelan är hemsk! Aldrig mer säger jag bara! Lycka till med sprutorna du också.

Zygoten - Man tackar! Ja jag hoppas också på bättre sömn snart.

Jenny - Japp, så skönt att det gått fort!
Tack tack, jag är riktigt nöjd med dem faktiskt.