tisdag, september 16, 2008

Heja Suprecur! (Spraydag 6)

Jag sprayar på och det går jättebra. Jag är nästan chockad över att det gått så smärtfritt hittills, vilken skillnad från Synarelan!

Jag kan bara nämna en enda biverkning än så länge:
  • Irriterade slemhinnor i näsan - Precis som förra gången började det på spraydag 2: blod ur näsan när jag snyter mig. Så här på dag 6 har det börjat avta.

Annars... nada! Och jag som hade väntat mig samma oändliga lista biverkningar som förra gången. Ibland är det skönt att ha fel!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!
Vad roligt att jag hittade din blogg! Jag har oxå precis börjat med Suprecur, är på spraydag 4 idag. Det är första IVF försöket. Har väl inte märkt något jättespeciellt, lite öm i snoken kanske och lite trött (men det kan man ju vara ändå). Lycka till!
/Mumin

Lilla J sa...

Hej Mumin!
Kul att du hittat hit! Lycka till med er IVF!!

zygoten sa...

Skönt att det går bra för dig! Jag blev också positivt överraskad över att de riktigt besvärande biverkningarna uteblev när jag sprayade senast. Värmevallningar och humörsvängningar kändes hanterbart. Hoppas bara det blir likadant nästa gång. Lycka till! /Z

MochM sa...

Skönt att det går bra, men lite otäckt med blodet i näsan. Och snart, snart, snart blodprov alltså, wohoo!
Kram m.

Anonym sa...

Hej! OH, äntligen hittade jag någon i "samma situation". Jag har nu sprayat med SUPRECUR sedan den 5 sept och ska på mitt första "undersöknings"- besök i övermorgon. Gissa om jag är nervös!! Är det ditt första IVF?

TACK FÖR ATT DET FINNS FLER!!! F*n vad ensam man kan vara (trots att jag är ganska öppen med bekymmert).

KRAM på er ALLA som är i samma situation som jag!!