torsdag, maj 22, 2008

Det är kört

Blod.

Inte små spottings som man tydligen kan få av Crinone, nej, vi pratar blod. Och för jävlig mensvärk så det råder ingen tvekan om saken. Det är kört.

Jag har kört på duktigt med Crinone och de senaste dagarna känt mig precis som vanligt, fortfarande lite svullen bara. Lyckades t o m hålla mig från att analysera, väntade tålmodigt in söndagen och testdag. Men nu, 11 dagar efter ET är det slut för denna gång.

Jag mådde bra i morse och tog mitt Crinone, men hux flux nu i em fick jag jätteont i magen à la mensvärk och en timme senare var där mkt riktigt blod...

Och inga ägg fick vi ju i frysen heller, så nu blir det till att börja om från början igen efter sommaren.

FAN!

5 kommentarer:

Åsa sa...

FAN FAN FAN!!

FAN!

Jag är verkligen ledsen. Kram

Anonym sa...

SKIT SKIT SKIT!

Jag är så ledsen för er skull.
Kram kram kram!

Anonym sa...

Jävla skit. Fan att det inte ska gå! Jag känner med dig.....kram.

Anonym sa...

piss

kram

Lilla J sa...

Tack för stödet tjejer! Det värmer! Kramar