måndag, maj 19, 2008

Det ljusnar i öst

Äntligen börjar svullnaden och smärtan avta. Jag kan fortfarande inte ha vilka byxor som helst, men jag ser iaf inte ut som i femte månaden längre. Ingen mer kallsvett eller illamående heller, tack och lov. Nog känner jag mig fortfarande lite extra trött, men det är nog allergin som spökar också.

8 dagar har nu gått sedan ET, 6 dagar kvar till testdag... det börjar närma sig. Jag är förvånad över att jag har klarat det så bra hittills, jag som brukar vara så otålig och älta och grubbla och analysera minsta lilla detalj... Jag är nästan lite stolt över mig själv! Känner inte ens ngn lust att analysera och leta symptom, det är ju bara meningslöst så här tidigt ändå. Tänk att jag inte insett det tidigare! He he, jag sitter väl här om ett par dar och analyserar ändå... den som lever får se.

Är faktiskt på allmänt gott humör idag. Lite trött efter en lång arbetsdag men imorn är det ledigt ihop med Älsklingen. Vi ska på stan och shoppa lite och senare på dagen ska vi iväg och titta på ett hus utåt havet, härligt!

Till sist, en gammal goding från min barndoms favoriter Toffelhjältarna.


share your files at box.net

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Härligt att höra att livet känns lättare att leva!
Skönt att slippa analyserna, hoppas du klarar av att låta bli ända fram till testdag.
Jobbig tid det där! All lycka! Kram.

Barnets mamma sa...

Åh, den låten kommer jag ihåg från Toffelhjältarna! Jag minns att jag tyckte att tjejen som sjunger var så otroligt söt och fin..:)

Skönt att du håller humöret uppe och analystankarna borta! Lycka till med hustittningen!

Anonym sa...

skönt att höra att du mår bättre

Lilla J sa...

Ting - Aldrig får det hålla i sig, inte många dagar man fick känna att livet kändes bra... Men jag klarade mig från att analysera iaf, alltid ngt!
Kram!

Fibula - Toffelhjältarna var (och är fortfarande) mina idoler! Ha ha! De var så himla härliga! =)

Tisalen - Tack, det fick inte hålla i sig så länge tyvärr. =(