torsdag, januari 29, 2009

Lättnadens suck

Telefonen har varit tyst! Njae, nu ljög jag. Det har ringt tre ggr och jag trodde jag skulle skita ner mig varje gång, men det var inte SU ngn av gångerna. Det betyder att vi åtminstone har ett dugligt embryo som väntar på oss! Jag kan andas ut. Skulle ett under ha skett och två embryon har delat sig som de ska så är vi lovade båda tillbaka. I så fall vågar jag kanske t o m hoppas lite på att ngt av dem ska fästa. Men det där känns avlägset. Ett steg i taget...

2 kommentarer:

MochM sa...

Glad du bara nästan sket ned dig, hihi! Härligt med ett fint embryo som väntar, förhoppningsvis fler.
Sköt om dig!
m.

Anonym sa...

Stort lycka till! Hoppas att det gick bra och att flera embryon såg fina ut, även om det räcket med ett för att lyckas. Nu ska det bara gå bra.