torsdag, augusti 14, 2008

Det blir av!

Hade telefontid med dr Nilsson idag och fick klartecken att köra igång med IVF nr 2 i september! Precis som min andra läkare tyckte han att TSH 1,0 var i högsta laget men "acceptabelt" och vi kunde absolut köra igång som planerat. Men han tyckte också att det var helt rätt att höja dosen ytterligare precis som jag gjort och han trodde absolut att det skulle räcka och att värdet skulle hinna bli bättre till stimuleringen. Äntligen!

Det känns sååå skönt att veta att min kropp äntligen är i bästa form för IVF:n!

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Grattis, det känns säkert härligt!
Allt gott till er nu!! :)

MochM sa...

Tjoho vad bra! Grattis!
Kram m

Anonym sa...

YES!!!!

Pipperoni sa...

Grattis! Håller nu tummarna för att allt går bra.

Mitt TSH ligger nu på 4,1 och är inom gränsvärdet vilket de verkar vara helt nöjda med. Fick stå på mig för att få ett nytt läkarbesök. Känner mig noll procent piggare än tidigare, suck. :(