fredag, december 07, 2007

Tre saker som finns i min...

Kyl: Minimjölk, ägg, Levaxin
Frys: Laxfiléer, fullkornsbröd, frysta bär
Skafferi: Quinoa, folsyratabletter, havregryn
Handväska: Tandtråd, fickkniv, låsolja
Sminkväska: Har ingen, jag använder inte smink
Badrumshylla: Parfym, hårband, ögoncreme
Tvättkorg: J:s svettiga tubsockar (vad är det med killar och tubsockar?!), lakan, en brun och vit mjukishund som jag fick när jag var ett par år (fråga mig inte vad den gör där!)
Skohylla: Ca 30 par skor (och lika många på vinden) =)
Förråd: Sommardäck, sommar- och vårjackor, adventsprylar (ja jag vet att det var 1:a advent förra helgen)
Hjärna: Bebis, J, firman
Jackficka: Nada
Kryddhylla: Trocomare, svartpeppar, timjan (och massa andra kryddor sorterade i bokstavsordning, pedant pedant...)
Balkong: Har ingen =(
Barskåp: J:s whiskeysamling, ca 15 sorter (urk x 15 alltså)
Köksbänk: Micro, mortel, olivolja
Fruktkorg: Grapefrukt, apelsin, kiwi

Utmaning avklarad! =)

Inga kommentarer: